Anasayfa > KEP > KEP Kontör Kullanım Sıkça Sorulan Soruları

KEP Kontör Kullanım Sıkça Sorulan Soruları

  • KEP Hesabı Açılırken Ücretsiz Saklama Alanı Ne Kadardır?

Hesap açılırken 100MB saklama alanı ile ücretsiz olarak açılır. Ek saklama alanı ihtiyaç duyulduğunda istenen saklama alanı kadar kontörden düşülür.
 

  • Ücretsiz Saklama Alanım Dolduğunda Ne Yapmam Gerekir?

Yetersiz saklama alanı yüzünden gelen ve gönderilen KEP'lerinizin geri dönmemesi için aşağıdaki şekilde saklama alanınız güncellenir.
Gönderilen ve alınan KEP bildirimleri saklama alanınıza eklenir. Ücretsiz verilen 100MB'ın üzerinde bir saklama alanınız oluşursa gerekli ek saklama alanı paketi otomatik olarak mevcut kontörünüzden düşülür. Yeterli kontörünüz yoksa, kontörünüz eksiye düşer yeni paket eklemeniz için bildirim gönderilir. 3 Ay içerisinde kontör paketi almanız gerekir.
 

  • Saklama Alanı İçin Kontör Düşümü Nasıl Yapılır?

Saklama alanı KEP hesap bitiş tarihine göre hesaplanır. Örneğin 250MB'lık saklama alanı aldığınız zaman, 3 yıllık bir hesap için 36 Ay x 4 Kredi = 144 Kontör tek seferde mevcut kontörünüzden düşülür.
 

  • KEP Hesabınızda Eksi Bakiyeniz Var Diye Mail Geldi Ama KEP Hesabını Artık Kullanmıyorum. Ne Yapmam Gerekiyor?

KEP Hesabınız eksi bakiyeye düştüğünde yeni kontör paketi satın alıp eklemeniz için otomatik e-posta bildirimi tarafınıza gönderilir. Bildirim tarihinden itibaren 3 Ay içerisinde yeni veya ek kontör satın almazsanız 3 Ayın sonunda hesabınız silinerek iptal edilir. Ek bir işlem yapmanız gerek kalmaz.
 

  • Yeterli Bakiyem Olmadığı Durumda KEP Alma ve Gönderimi Yapabilir Miyim?

Yeterli bakiyeniz olmamasından kaynaklı sorun yaşamamanız için KEP alımlarınız ve gönderimleriniz engellenmez böylece o anda işleminizi yapmanız sağlanır. Gönderimlerle ilgili gerekli kontörler mevcut kontör bakiye hesabınızdan düşülür. Eğer bakiyeniz eksiye düşmüş ise yeni kontör paketi eklemeniz için e-posta ile tarafınıza bildirim yapılır. 3 Ay içerisinde yeni kontör paketi satın almamanız durumunda hesabınız iptal edilir. İptal edilen KEP hesaplarına KEP gönderilemez ve gönderim yapılamaz.

 

  • Kullanım Detaylarını Nereden Görebilirim?

KEP mail arayüzüne erişim sağlayarak sol menüde yer alan Hesap İşlemleri > Hesap Bilgileri sayfasında bulunan "Kullanım detayını gör" ve "Detay Gör" butonları aracılığıyla görebilirsiniz.

 

  • Saklama Alanım Bitti, Neden Otomatik Saklama Alanı Eklendi?

Mevcut Saklama Alanınız dolmuş ise KEP hesabınıza artık ileti alamazsınız ve gelen KEP iletileri otomatik olarak reddedilir. KEP iletisi alımlarınızda sorun yaşamamanız için Saklama Alanınız bittiğinde en düşük Saklama Alanı paketi olan 100MB'lık paket hesabınıza otomatik eklenir karşılığında kalan sürenizin bitiş tarihine göre hesaplanarak kontör düşülür. Örneğin hesabınızın 12 ay süresi varsa 12 ay x 1 kontör = 12 kontör tek seferde düşülür. Bu sayede KEP iletileriniz sorunsuz alınarak sorun yaşamanız engellenir. Sonrasında daha fazla bir Saklama Alanı istiyorsanız kendinizde webmail arayüzüne girerek aşağıdaki Saklama Alanı paketlerinden ekleyebilirsiniz.

 

  • Kontör Kullanım Tarifesi Nedir?

Anasayfa

Hakkımızda

Referanslar

Sertifikalar



E-İmza

KEP

SSL

Zaman Damgası


Satış ve Teknik Destek için

İletişim;

0312 472 21 13