Home > E-İmza Yardım Dokümanları > Uyap Doküman Editörü Uygulamasında E-imza İle İmzalama

Uyap Doküman Editörü Uygulamasında E-imza İle İmzalama

         Uyap Doküman Editörü Uygulamasında E-imza İle İmzalama

           Uyap Doküman Editörü (Uyap Kelime İşlemci) uygulamasında imzalama yaparken bir kaç nedenden dolayı hata alınabilir.

     1- Bilgisayarınızda yüklü olan doküman editörü uygulaması sürümü güncel olmadığı için hata alıyor olabilirsiniz. Mevcut sürümü Bilgisayarınız Denetim Masası - Program Ekle/Kaldır dan kaldırabilir güncel sürümü http://www.uyap.gov.tr/Uyap-Editor adresinden yükleyerek sorunu çözebilirsiniz.

     2- Bilgisayarınızda e-imza kurulumları olmasına rağmen Kartı algılamada sorun yaşıyor ise Uygulamanın Kütüphane seçiminde sorun yaşanıyor olabilir. Bu sorunu aşağıdaki adımları takip ederek giderebilirsiniz. 

          Açık olan doküman editörü sayfanız var ise kapatınız ve bilgisayarınızda C:\Kullanıcılar\bilgisayaradı içerisinde bulunan .uki klasörünü siliniz. 

          Uygulamayı tekrar açtığınızda "Araçlar" menüsü "İmza Kütüphanesi" ne tıklayınız. Gelen ekranda Eğer İmzanız Akis İse "Otomatik Tanımlansın" seçiniz, İmzanız Safesign/Starcos ise "Listeden Seçeceğim" Hizmet Sağlayıcı "E-Tugra" Kart Tipi "Safesign-[aetpkss1.]" seçiniz ve "Tamam" butonuna tıklayınız.

          Kütüphane seçiminden sonra aşağıdaki adımları takip ederek imzalama işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

 

 

E-Tugra

Anasayfa

Bilgi Deposu

Hakkımızda

Referanslar

Sertifikalar



Hizmetler

E-İmza

Yenileme

SSL

Zaman Damgası

İletişim

Müşteri Hizmetleri Satış ve Başvuru İşlemleriniz için;

0 850 532 23 14

Teknik Destek ve Kurulum için;

0 850 532 23 12

Sosyal Medya