SSL Başvurusu Nasıl Yapılır

Tüm tarayıcılarda güvenilir olarak yer alan dünyanın her yerinde güvenilir olarak kabul edilmiş E-Tuğra SSL sahibi olmak çok kolay. E-Tuğra SSL sahibi olmak için satış temsilcilerimizi ve çağrı merkezimizi her türlü soru ve işlem için arayabilirsiniz. SSL sahibi olmak için yapmanız gerekenler:


Adım 1 : Online Başvurunuzu Yapın

E-Tuğra SSL sertifikası başvurunuzu E-Tuğra web sayfasından kolaylıkla yapabilirsiniz. E-Tugra web sitesi üzerinden almak istediğiniz SSL ürünü seçin ve satın alma işlemini tamamlayın. Buradan aldığınız başvuru numarasını kaydedin. Tüm işlemleriniz bu numara üzerinden takip edilecektir. Daha sonraki tüm eposta, faks ve benzeri yazışmalarınızda bu numarayı mutlaka belirtiniz. Online Başvuru sırasında sizden istenilen bilgileri eksiksiz ve doğru olmasına dikkat ediniz. Online Başvuru nasıl yapılır? tıklayınız...

HEMEN BAŞVUR


Adım 2 : SSL Başvuru Formunu ve Taahhütnamesini imzalayın

Standard SSL başvurularında herhangi bir belge gerekmez. 

Başvurunuz Premium SSL ise; Satın alma sırasındaki oluşturulan başvuru formunu ve SSL taahhütnamesini indirerek veya E-Tuğra web sitesinden SSL başvuru formu ve taahhütnamesini indirerek doldurun ve imzalayın. İmzaladığınız formları ssldestek@e-tugra.com.tr adresine eposta ile veya 0312 473 94 10 telefona faks ile gönderin. (İmzaladığınız formları daha sonra E-Tuğra merkez adresine posta veya kurye göndermelisiniz.)

Başvuru Formu ve Taahhütnamesi ile birlikte;

    • Başvuru sahibinin kurumsal kimliğini ispatlayan Ticaret Sicil Tasdiknamesi, Oda Faaliyet Belgesi, Esnaf Sicil Tasdiknamesi, Ticaret Sicl Gazetesi ve benzeri bir resmi belgeyi,
    • Başvuruyu imzalayan kişiye ait imza sirküleri, imza sirkülerinde ismi yok ise yetkili olduğunu bildiren bir yetki yazısını imza sirküleri ile birlikte yollayınız.

Adım 3 : CRS Dosyasını Gönderin

Satın alma işlemi sırasında CSR dosyasını vermemiş iseniz, CSR dosyanızı ssldestek@e-tugra.com.tr adresine gönderin. (CSR nasıl oluştururum)

Adım 4 : SSL Başvurunuzu Doğrulayın 
Başvurunuzu işleme alınması için SSL sertifikası aldığınız “alan adı” (www.alanadiniz.com) WHOIS kayıtlarındaki alan adı sahibine ait e-posta adresine veya yönetici e-posta adreslerine (admin@alanadiniz.com, administrator@alanadiniz.com, hostmaster@alanadiniz, postmaster@alanadiniz.com, webmaster@alanadiniz.com) gelen alan adı doğrulama mesajındaki doğrulama linkine tıklayarak alan adını doğrulayınız. Artık başvurunuz işleme alınmıştır. Sertifikanız size doğrulama yaptığınız eposta ile gönderilecektir.

Destek ekibimiz sizinle başvurunuzun doğrulanması için gerektiği zamanlarda başvuru esnasında vermiş olduğunuz iletişim bilgilerini kullanarak irtibata geçecektir.

Adım 5 : SSL Sertifikanızı Kullanmaya Başlayın
Başvurunuzun doğrulanması ile birlikte size ulaştırılan SSL sertifikanızı sunucunuza yükleyerek kullanmaya başlayabilirsiniz. (SSL sertifikamı nasıl yüklerim)

 

E-Tuğra Destek
Web:
www.e-tugra.com.tr - helpdesk.e-tugra.com.tr
Destek: ssl
destek@e-tugra.com.tr
Tel: +90-850-532-2314
Destek Tel: +90-850-532-2312