1. Office Communications Server 2007 (OCS) programını yükledikten sonra Başlat > Programlar > Yönetimsel Araçlar > Office Communications Server 2007 programını açın. Açılan uygulamada "Next" butonunu tıklayın.
2. Açılan bölümde "Create a new Certificate" seçeneğini işaretleyin ve "Next" butonunu tıklayın.
3. Açılan bölümde "Prepare the request now, but send it later" seçeneğini işaretleyin ve "Next" butonunu tıklayın.
4. Açılan bölümde "Name" alanına sertifikanın adını girin.
5. Sertifikayı diğer sunucularda da kullanabilmek için "Mark cert as exportable" seçeneğini işaretleyin ve "Next" butonunu tıklayın.
6. Açılan bölümde organizasyon adı ve organizasyon birimi girilmelidir.
7. Açılan bölümde ülke bilgilerinizi girin ve "Next" butonunu tıklayın.
8. CSR dosyasını bilgisayarınıza kaydetmeniz için "Browse" butonuna tıklayınız, .txt uzantılı olarak dosyayı uygun isimlendiriniz ve kaydedininiz.
9. Kaydettiğiniz CSR dosyasını notepad ya da wordpad programlarıyla birlikte açınız. Online sipariş sürecinde dosyanın içerisindeki bilgileri istenen alana kopyalamanız istenecektir.