İmzalama işlemine başlamadan
önce bilgisayarınızda daha önceden kaydettiğiniz Word dokümanını açın veya
yeni oluşturduğunuz word dokümanını bilgisayarınıza kaydedin.
"Office
Düğmesine" tıklayınız
"Hazırla" menüsünden "Dijital İmza Ekle" seçeneğine
tıklayınız
İmzala penceresinde
yer alan alana dilerseniz imzalama amacınızı yazabilirsiniz. İmzalama işleminde
kullanacağınız sertifikayı seçmek için "Değiştir" butonuna
tıklayınız
İmzalam
işleminde kullanacağınız sertifikayı seçiniz ve "Tamam" butonuna tıklayınız
"İmzala" butonuna tıklayınız
Şifre
gir penceresinde elektronik imzanızın şifrenizi giriniz ve "İmzala" butonuna basınız
İmza
onay penceresinin bir daha çıkmasını istemiyorsanız kutucuğu iaretleyiniz ve "Tamam" butonuna tıklayınız.
Belgenize
eklediğiniz imzayı görmek için sağ tarafa yer alan "İmzalar" menüsüne bakabilirsiniz.