Online İşlemler (Şifre, Askı, İptal)

Bilgi Güncelleme nasıl yapılır?

Bilgi Güncelleme Telefon Hattı: 0312 920 03 01 ------------------------- 1. Bilgi güncelleme formu doldurunuz. Buradan bilgi güncelleme formunu buradan (https://e-tugra.com.tr/wp-content/uploads/2020/10/BilgiGuncellemeFormu.pdf)indiriniz ve eksiksiz doldurarak imzalayınız. 2. Formunuzu bize ulaştırın 1. İmzaladığınız bilgi güncelleme formunu aşağıdaki bağlantı ile açılan pencereyi kullanarak temsilcilerimize ulaştırabilirsiniz. 2. İmzalanan formu tarayıp guncel@e-tugra.com.tr adresine...

Güvenlik Sorusu nasıl güncellenir?

Önemli Bilgi: Güvenlik sorusu güncellemek için öncelikle bilgi güncelleme başvurusu yapmanız ve başvuru sırasında "Güvenlik sorusunu güncellemek için kod gönderilsin mi?" seçeneğini seçerek bir güvenlik kodu almanız gerekmektedir. 1. Kodu aldıysanız store.e-tugra.com.tr adresine giriniz ve "Güvenlik Sorusu Güncelleme" butonuna tıklayınız. 2. Kimlik numaranızı yazınız, mail adresinize gönderilen Güvenlik Kodunu giriniz güncel bilginizi yazarak "Kaydet" butonuna tıklayınız. Güvenlik Sorusu G...

NetID Şifre Oluşturma işlemi nasıl yapılır?

Puk kodu ile kilit açma işlemi sadece NetId sertifikalar için geçerlidir. 1. E-imza'nızı bilgisayarınıza takınız.https://online.e-tugra.com.tr/EimzaAktivasyon/AktivasyonAdim1.aspx?pk=1 (https://online.e-tugra.com.tr/EimzaAktivasyon/AktivasyonAdim1.aspx?pk=1)adresine giriniz ve "Şifre Belirleme / Değiştirme" bağlantısına tıklayınız. 2. Sertifika bilgilerini kontrol ediniz. Eğer doğruysa bilgilerin altındaki butona tıklayınız. 3. Açılan ekranda Anne Kızlık Soyadınızın boşluk bırakılan harfle...