Microsoft Word 2007 Dökümanı İmzalama

İmzalama işlemine başlamadan önce bilgisayarınızda daha önceden kaydettiğiniz Word dokümanını açın veya yeni oluşturduğunuz word dokümanını bilgisayarınıza kaydedin.

 

"Office Düğmesine" tıklayınız

 

"Hazırla" menüsünden "Dijital İmza Ekle" seçeneğine tıklayınız

 

 İmzala penceresinde yer alan alana dilerseniz imzalama amacınızı yazabilirsiniz. İmzalama işleminde kullanacağınız sertifikayı seçmek için "Değiştir" butonuna tıklayınız

 

İmzalam işleminde kullanacağınız sertifikayı seçiniz ve  "Tamam" butonuna tıklayınız

 

 "İmzala" butonuna tıklayınız

 

Şifre gir penceresinde elektronik imzanızın şifrenizi giriniz ve "İmzala" butonuna basınız

İmza onay penceresinin bir daha çıkmasını istemiyorsanız kutucuğu iaretleyiniz ve "Tamam" butonuna tıklayınız.

 

 

 Belgenize eklediğiniz imzayı görmek için sağ tarafa yer alan "İmzalar" menüsüne bakabilirsiniz.